martes, 23 de abril de 2013

Comentant bones pràctiques proposades als blogs dels meus companys


Després de visitar una gran quantitat de blogs, he comentat les bones pràctiques dels tres següents: 

Les competències que he treballat a l'hora de comentar aquesta selecció han estat la 1.3., ja que he accedit i revisat els blogs dels meus companys a fi d'ampliar la meva formació gràcies a experiències proposades que et fan reflexionar i trobar idees per aplicar a la meva escoleta o en el futur. 

També, aquesta selecció ha implicat que identifiqui el que per a mi eren les millors bones pràctiques i les pugui comparar amb altres pràctiques que jo he viscut (4.2.). Per últim, i a fi de justificar aquesta elecció  he cercat els fonaments teòrics que justificaven les pràctiques seleccionades (4.1.). 

No hay comentarios:

Publicar un comentario